نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت (جهت آمادگی بیشتر در آزمون 1400)

تومان19.900

توضیحات

– نمونه سوالات قوانین و دستورالعمل های عمومی
•نمونه سوالات دستورالعمل ایجاد و بهره برداری دفاتر خدمات سلامت 550 سوال با پاسخ
۲-نمونه سوالات قانون کار و قوانین مالیاتی :
•نمونه سوالات سرفصلهای مهم قانون کار 600 سوال با پاسخ

نمونه سوالات  قوانین مالیاتی 750 سوال با پاسخ

•نمونه سوالات قانون تجارت 650 سوال با پاسخ
۳-نمونه سوالات حسابداری و مدیریت مالی :

نمونه سوالات حسابداری  : 800 سوال با پاسخ

نمونه سوالات مدیریت مالی : 600 سوال با پاسخ

-۴ نمونه سوالات اصول و فنون مذاکره : 700 سوال با پاسخنامه

 

نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت همراه با پاسخنامه

کاملترین نمونه سوالات پیشنهادی

آزمون دفتر خدمات سلامت

همراه با پاسخنامه

آزمون دفتر خدمات سلامت- سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت-سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت-دانلود سوالات دفتر خدمات سلامت- دانلود سوالات آزمون کشوری دفتر خدمات سلامت- نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت با جواب- نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت با پاسخنامه- منابع آزمون دفتر خدمات سلامت- جزوه آموزشی آزمون دفتر خدمات سلامت- کامل ترین منابع آزمون دفتر خدمات سلامت.

بازگشت به صفحه اصلی

بسته آموزشی ‘ سوالات پیشنهادی آزمون دفتر خدمات سلامت ‘ شامل سوالات گردآوری شده برای آزمون فراخوان کشوری دفاتر خدمات سلامت است که بر اساس منابع ذکر شده در سایت رسمی این آزمون به صورت گزینشی و گلچین شده همراه با پاسخنامه گرد آوری شده و در این بسته قرار داده شده است و این سوالات اکثر سرفصل های مربوط به منابع این آزمون پوشش می دهد. شما با استفاده از خواندن نمونه سوالات آورده شده در این بسته می توانید تا حد زیادی با سوالاتی که در این آزمون قرارداده خواهد شد آشنا شوید و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

دانلود سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت

والات آزمون دفتر خدمات سلامت

بعد از خرید بسته آموزشی “نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت” موارد زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت

سوالات بسته آموزشی آزمون دفتر خدمات سلامت شامل سوالاتی با موضوع اکثر سر فصل های زیر است:

۱- قوانین و دستورالعملهای عمومی و اختصاصی

– دستورالعمل عمومی و ضوابط اختصاصی انجام خدمات ممیزی بهداشتی دفاتر خدمات سلامت

– قانون اصلاح ماده ۳۱ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

– آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده ۳۱ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت

۲- قانون کار

– تعاریف کلی و اصول     – قرارداد کار     – شرایط کار     – حفاظت فنی و بهداشت کار     – آموزش و اشتغال

– خدمات رفاهی کارکنان     – مراجع حل اختالف     – جرائم و مجازات ها    – قانون بیمه بیکاری  – قوانین تجارت

سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت

۳- قوانین مالیاتی

– قوانین و مقررات مالیات بر درآمد مشاغل     – قوانین و مقررات مالیات بر ارزش افزوده     – آئین نامه تحریر دفاتر قانونی

سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت

۴-حسابداری و مدیریت مالی و بودجه

۵- اصول و فنون مذاکره

این سرفصل ها، منابع ذکر شده در سایت رسمی براگزاری این آزمون است. و سوالات این بسته آموزشی شامل اکثر این سرفصل ها می باشد.

شما با خرید این بسته ۲۱ عدد فایل PDF مرتب شده و آماده چاپ یا خواندن در کامپیوتر، تب لت، لپ تاپ یا گوشی موبایل  دریافت می نمایید که شامل سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت می باشد و با خواندن آنها می توانید تا حد زیادی با نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت آشنا شوید و بتوانید آزمون موفقی داشته باشید.

سوالات آورده شده در این بسته آموزشی اکثر سرفصل های بالا را شامل می شود و یک سری سوال اضافه نیز جهت تکمیل مباحث در این بسته قرار داده شده است که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

قبل از خرید به نکات زیر توجه بفرمایید:

 سایت رسمی ثبت نام آزمون پروانه داوری و میانجی گری منابع رو بصورت کامل مشخص کرده. ما دقیقا برای این منابع ذکر شده در سایت: کتاب، جزوه، خلاصه کتاب، نمونه سوال با جواب گردآوری کردیم و درقالب یک سری فایل PDF دسته بندی شده و عنوان بندی شده به عنوان منابع مطالعاتی و نمونه سوالات پیشنهادی همراه با پاسخنامه خدمتتون ارائه میدیم.

 این آزمون جزء آزمون های جدید هست و پیشینه ای از سوالات این آزمون در دسترس هیچ کس نیست. بنابراین تنها راه موجود استفاده از سوالات دانشگاهی و منابع دیگر، جهت ارائه نمونه سوالاتی پیشنهادی و  همخوان با منابع ذکر شده برای این آزمون است. ما با توجه به کتاب ها و منابع دیگر ذکر شده در وبسایت رسمی ثبت نام این آزمون، کتاب، جزوه، خلاصه کتاب و نمونه سوالاتی گردآوری نمودیم همراه با پاسخنامه، که بتواند راه گشای شما برای پیدا کردن یک چارچوب برای مطالعه بیشتر و موفقیت در این آزمون باشد.

 منابع مطالعاتی ارائه شده در این بسته آموزشی بصورت اسکن باکیفیت کتاب اصلی، یا خلاصه کتاب تایپ شده، یا جزوات مربوط به منبع ذکر شده می باشند که شما عزیزان بسته به اینکه چقدر وقت برای مطالعه دارید می توانید هر کدام از آنها را مطالعه بنمایید.

 نمونه سوالات ارائه شده در این بسته آموزشی بصورت تألیفی یا برگرفته از بانک سوالات دانشگاهی و دیگر آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه می باشند.

 این فایل هابصورت PDF تهیه شده اند که در قالب یک فایل فشرده شده Zip خدمتتان ارائه می گردد.

 تضمین قبولی شما با مطالعات وسیعتر و تلاش بیشتر شما میسر میشود.

 کسب روزی حلال اولویت کار ماست. قبل از خرید به نکات ذکر شده در بالا دقت بفرمایید که انشاالله نارضایتی از سمت شما عزیزان متوجه ما نباشد.

 

تیم تأمین محتوای کافی نت آنلاین رز علاوه بر گرد آوری این سوالات برای شما داوطلبان شرکت در آزمون کشوری دفتر خدمات سلامت یک بسته دیگر شامل جزوات آموزشی در بر گیرنده تمامی منابع ذکر شده در این آزمون را فراهم ساخته که آنها را نیز می توانید از لینک زیر مشاهده کرده و در صورت نیاز خرید نمایید.

مشاهده جزوات آموزشی آزمون دفتر خدمات سلامت

جهت ثبت نام نیز می توانید به آدرس زیرمراجعه شود

ثبت نام در این آزمون

منابع آزمون دفتر خدمات سلامت

کامل ترین منابع پیشنهادی آزمون دفتر خدمات سلامت

آزمون دفتر خدمات سلامت- منابع آزمون دفتر خدمات سلامت- دانلود منابع دفتر خدمات سلامت- دانلود منابع آزمون کشوری دفتر خدمات سلامت- نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت با جواب- نمونه سوالات آزمون دفتر خدمات سلامت با پاسخنامه- منابع آزمون دفتر خدمات سلامت- جزوه آموزشی آزمون دفتر خدمات سلامت- کامل ترین منابع آزمون دفتر خدمات سلامت.

بازگشت به صفحه اصلی

جزوه-آموزشی-ویژه-آزمون-دفتر-خدمات-سلامت-

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت

بعد از خرید بسته آموزشی ” کاملترین منابع پیشنهادی آزمون دفتر خدمات سلامت “ به فایل های زیر دسترسی پیدا خواهید کرد:

 بسته آموزشی منابع آزمون دفتر خدمات سلامت شامل کامل ترین منابع پیشنهادی آزمون فراخوان کشوری دفاتر خدمات سلامت است که به طور رسمی در سایت مربوطه ذکر شده و شامل موارد زیر است:

۱- قوانین و دستورالعملهای عمومی و اختصاصی

-دستور العمل ایجاد و بهره برداری دفاتر خدمات سلامت

– دستورالعمل عمومی و ضوابط اختصاصی انجام خدمات ممیزی بهداشتی دفاتر خدمات سلامت

– قانون اصالح ماده ۳۱ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

– آیین نامه اجرایی قانون اصالح ماده ۳۱ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

۲- سرفصل های مهم قوانی کار:

– سرفصلهای مهم قانون کار:

– تعاریف کلی و اصول

– قرارداد کار

– شرایط کار

– حفاظت فنی و بهداشت کار

– آموزش و اشتغال

– خدمات رفاهی کارکنان

– مراجع حل اختالف

– جرائم و مجازات ها

– قانون تجارت

– قانون بیمه بیکاری

۳- سرفصلهای مهم قوانین مالیاتی:

– قوانین و مقررات مالیات بر درآمد مشاغل

– قوانین و مقررات مالیات بر ارزش افزوده

– آئیننامه تحریر دفاتر قانونی

۴-حسابداری و مدیریت مالی

۵-خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره

۶- فایل کامل کتاب حسابداری و مدیریت مالی برای مدیران تألیف پرویز بختیاری بصورت کامل که یکی از منابع اصلی این آزمون می باشد.

۷- فایل کامل کتاب اصول و فنون مذاکره تألیف دکتر مسعود حیدری بصورت کامل که یکی دیگر از منابع اصلی این آزمون می باشد.

۸- فایل کامل کتاب قانون تجارت بهمراه خلاصه کتاب.

 

شما با خرید این بسته آموزشی ۱۸ عدد فایل PDF آموزشی به همراه فایل کامل کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری و فایل کامل کتاب جسابداری و مدیریت مالی برای مدیران پرویز بختیاری را دانلود می نمایید که شامل منابع آزمون دفتر خدمات سلامت می باشد و با خواندن آنها می توانید در آزمون نمره بالایی کسب نمایید. با توجه به اینکه منابع این آزمون بسادگی پیدا نمی شود و همچنین به دلیل زمان کمی که تا آزمون باقی مانده است شما میتوانید با هزینه مبلغ ناچیز و استثنایی این بسته آموزشی را خرید و دانلود نمایید. این بسته آموزشی می تواند به شما کمک کند تا از وقت باقی مانده تا آزمون بهترین بهره را ببرید و بتوانید خود را برای آزمون آماده کنید. این فایل ها به صورت طبقه بندی شده و در فایل های جداگانه آماده شده اند و شما براحتی می توانند یا این فایل ها را پرینت کرده و استفاده نمایید یا اینکه در کامپیوتر، لپ تاپ، تب لت و حتی گوشی همراه خودتان فایل ها را مطالعه نمایید.دعای ما پشت سر شماست به امید اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از این آزمون بدست آورید.

تیم تأمین محتوای کافی نت آنلاین رز علاوه بر گرد آوری این منابع برای شما داوطلبان شرکت در آزمون کشوری دفتر خدمات سلامت یک بسته دیگر شامل نمونه سوالات در بر گیرنده تمامی منابع ذکر شده در این آزمون را فراهم ساخته که آنها را نیز می توانید از لینک زیر مشاهده کرده و در صورت نیاز خرید نمایید. این سوالات به صورت طبقه بندی شده و در فایل های جداگانه همراه با پاسخنامه آماده شده اند و شما براحتی می توانند یا این سوالات را پرینت کرده و استفاده نمایید یا اینکه در کامپیوتر، لپ تاپ، تب لت و حتی گوشی همراه خودتان فایل ها را مطالعه نمایید.

قبل از خرید به نکات زیر توجه بفرمایید:

👈 سایت رسمی ثبت نام آزمون پروانه داوری و میانجی گری منابع رو بصورت کامل مشخص کرده. ما دقیقا برای این منابع ذکر شده در سایت: کتاب، جزوه، خلاصه کتاب، نمونه سوال با جواب گردآوری کردیم و درقالب یک سری فایل PDF دسته بندی شده و عنوان بندی شده به عنوان منابع مطالعاتی و نمونه سوالات پیشنهادی همراه با پاسخنامه خدمتتون ارائه میدیم.

👈 این آزمون جزء آزمون های جدید هست و پیشینه ای از سوالات این آزمون در دسترس هیچ کس نیست. بنابراین تنها راه موجود استفاده از سوالات دانشگاهی و منابع دیگر، جهت ارائه نمونه سوالاتی پیشنهادی و  همخوان با منابع ذکر شده برای این آزمون است. ما با توجه به کتاب ها و منابع دیگر ذکر شده در وبسایت رسمی ثبت نام این آزمون، کتاب، جزوه، خلاصه کتاب و نمونه سوالاتی گردآوری نمودیم همراه با پاسخنامه، که بتواند راه گشای شما برای پیدا کردن یک چارچوب برای مطالعه بیشتر و موفقیت در این آزمون باشد.

👈 منابع مطالعاتی ارائه شده در این بسته آموزشی بصورت اسکن باکیفیت کتاب اصلی، یا خلاصه کتاب تایپ شده، یا جزوات مربوط به منبع ذکر شده می باشند که شما عزیزان بسته به اینکه چقدر وقت برای مطالعه دارید می توانید هر کدام از آنها را مطالعه بنمایید.

👈 نمونه سوالات ارائه شده در این بسته آموزشی بصورت تألیفی یا برگرفته از بانک سوالات دانشگاهی و دیگر آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه می باشند.

👈 این فایل هابصورت PDF تهیه شده اند که در قالب یک فایل فشرده شده Zip خدمتتان ارائه می گردد.

👈 تضمین قبولی شما با مطالعات وسیعتر و تلاش بیشتر شما میسر میشود.

👈 کسب روزی حلال اولویت کار ماست. قبل از خرید به نکات ذکر شده در بالا دقت بفرمایید که انشاالله نارضایتی از سمت شما عزیزان متوجه ما نباشد.

 

اخبار کامل درباره فراخوان کشوری دفاتر خدمات سلامت:

مشاهده نمونه سولات آزمون دفتر خدمات سلامت همراه با پاسخنامه

همچنین جهت آزمون داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه موارد زیر پیشنهاد می گردد. روی هر مورد کلیک کنید

 

دانلود منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت | بهداشت محیط دات کام

 

 

 


 

منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت

تومان 29,000

شناسه محصول: bhp-25589 دسته: منابع و نمونه سوالات آزمون ها برچسب: آزمون دفاتر خدمات سلامت, آیین نامه دفاتر خدمات سلامت, ثبت نام دفاتر خدمات سلامت, دستورالعمل دفاتر خدمات سلامت, دفاتر خدمات سلامت بهداشت, دفاتر خدمات سلامت بهداشت محیط, دفاتر خدمات سلامت و ممیزان بهداشتی, دفاتر خدمات سلامت وزارت بهداشت, راه اندازی دفاتر خدمات سلامت, شرایط راه اندازی دفاتر خدمات سلامت, ضوابط اجرایی دفاتر خدمات سلامت, طرح دفاتر خدمات سلامت, فراخوان ثبت نام دفاتر خدمات سلامت, فراخوان دفاتر خدمات سلامت, منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت, نمونه سوالات آزمون دفاتر خدمات سلامت

قانوناً دفاتر خدمات سلامت، باید جهت شروع فعالیت خود، اقدام به دریافت مجوز رسمی از معاونت بهداشت استان محل فعالیت خود دریافت نمایند که لازمه دریافت این مجوز، قبولی مسئول فنی دفتر در آزمون مسئولین فنی دفاتر خدمات سلامت می باشد.

آکادمی کارآفرینان بهداشت محیط مجموعه کاملی از منابع اصلی آزمون را در اختیار مسئولین دفاتر خدمات سلامت قرار داده تا بتوانند با مطالعه این منابع در آزمون فوق قبول شوند.

منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت شامل:

قوانین و دستورالعمل های عمومی و اختصاصی

قانون کار و قوانین مالیاتی

– سرفصل های مهم قانون کار:

– سرفصل های مهم قوانین مالیاتی:

حسابداری و مدیریت مالی

اصول و فنون مذاکره

6 دیدگاه برای منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت

  1. نمره 5 از 5

    محسنی

    من همین فایل رو از سایت دیگه با قیمت بالاتر خریدم اما فایل هاش مشکل داشت و پاسخگو هم نبودن. بعدش با سایت بهداشت محیط دات کام آشنا شدم و جهت تهیه منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت با پشتیبانی سایت صحبت کردم و خیلی خوب منو راهنمایی کردن و فایل هارو با قیمت مناسبتر در اختیارم قرار دادن و مهمتر از همه پاسخگو بودن. ممنونم از مدیر محترم سایت

    • ادمین

      سلام خانم مهندس. وقت بخیر
      از اعتماد شما سپاسگذارم. بله ما همیشه پاسخگو هستیم، هم قبل از خرید و هم پس از خرید، خدمات پشتیبانی به تمام مشتریان از طرف ما ارائه میشه. راه های ارتباط با ما از طریق واتساپ ، اینستاگرام و تیکت پشتیبانی سایت هستش.

  2. نمره 5 از 5

    امیر

    من خیلی دنبال منابع آزمون دفاتر خدمات سلامت بودم که با سایت خوب شما آشنا شدم که علاوه بر دانلود منابع آزمون دفاتر، تونستم دستورالعمل های لازم برای تاسیس و راه اندازی و هر اطلاعیه ای که مربوط به دفاتر خدمات سلامت هستش رو در این سایت پیدا کنم. از تمام زحمات شما سپاسگذارم

    • ادمین

      سلام. وقت بخیر
      از دیدگاه مثبت شما سپاسگذارم و برای شما آرزوی موفقیت دارم 🙏

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

محصولات مشابه